Vatten. Denna allmänt förekommande kemiska förening är bra fantastisk. Den ingår i allt jag dricker. Det håller mig och min lägenhet ren, det håller mina kläder rena och det fungerar även fin-fint att kyla datorer med.
Faktum är att det funkar så fin-fint att man kan överklocka sin dator rätt friskt så den blir väldans mycket snabbare och dessutom väldigt mycket tystare än innan. Och så är det ju även väldans mycket tjusigare med en vattenkyld dator än en luftkyld. Ögat ska ju ha sitt.
 
Jag råkade halka in på några YouTube-kanaler (kanaler, vatten, höhö) där riktigt härligt nördiga karlar med höga byxlinningar specialbygger galet tjusiga vattenkylda monster.
Självklart så blev jag genast toksugen att smiska ihop en hellsebröschande kraftfull dator till mig själv och vattenkyla den. 
Det vattnas (höhö - igen) i munnen på mig ju fler videos jag ser om detta och bör därför sluta omedelbums innan jag drunkar i mitt eget saliv. Och det är väldigt äckligt. Dessutom.
 
 
 
 
Atlantis, är det du?
 

Kommentera

Publiceras ej