Klockan är lördagkväll och jag skriver mitt första blogginlägg någonsin. Vissa av er känner igen mig från twitter, vissa av er känner igen mig från instagram och vissa av er känner förmodligen inte igen mig alls. Oavsett vad/hur/när/varför så är du hjärtligt välkommen att läsa mitt ordsmutseri jag tänkte bedriva här. 
 
Efter min avslutade "twitterkarriär" så har det trillat in en del DM om att jag saknas i deras flöde, vilket för mig är helt obegripligt med tanke på att jag mest twittrade trams, trams, dumheter och fånerier. Men det är självklart väldigt smickrande och bekräftelsehoran i huvudet gnuggar våldsamt händerna och slickar sig hysteriskt om läpparna av förtjusning.
Min blogg blir lite av en förlängning av twitter. Jag kommer alltså att skriva trams, trams, dumheter och fånerier men inte vara begränsad till 140 tecken per inlägg. 
 
Jag har ingen som helst aning om hur detta kommer att gå eller om någon kommer att gilla detta, men det känns väldigt kul att skriva lite igen.
 
Då kör vi. 
 
Välkommen.
 
 
Jag skiter väl i din blogg, gubbjävel. Jag ska spela No Coke på maracas.

1 kommentarer

Anonym

12 Apr 2014 22:10

Det finns ingen knapp för att gilla inlägget eller reblogga den så du får nöja dig med en kommentar om att det inte finns en knapp för att gilla inlägget eller reblogga den. Mvh En som ibland funderar på att återuppstå på Twitteriet. Men oftast inte.

Svar: Jag nöjer mig med den knappa informationen och tackar. Mvh en som inte läst en stavelse på sitt twitterflöde på 6 månader. Det är balsam för själen att inte längre vara där.
Farbror Bu

Kommentera

Publiceras ej