Jag är hopplös. Totalt hopplös.
Ser jag en ny dryck eller nya snacks placerade i hyllan eller drickakylen i affären när jag handlar så brakar helvetet lös inom mig. Jag förvandlas till ett odjur som precis har fått syn på ett intet ont anande byte som bara väntar på att få slitas i stycken av mina blodtörstiga fingrar och tänder. Jag måste köpa och prova skiten till varje pris!
 
Mitt senaste offer heter Loka Crush - Päron. Den stod och tindrade så vackert där i drickakylen på Willy:s och ropade förföriskt efter mig genom glaset. 0,2 sekunder senare hade jag med klolika fingrar rafsat åt mig en flaska, betalat, sprungit i ilfart därfrån, slitit bort korken, druckit upp hela innehållet, gubbklappat mig själv på magen och skrockat förnöjt för mig själv.
 
Smaken påminner väldigt väl om päroncider, vilket inte alls är fy skam. 
Eftersom den inte innehåller något tillsatt socker (utan baaara naturlig fruktjuice enligt Loka) så är den inte alls lika söt. Det är lagom mycket kolsyra i den och fungerar fenomenalt som törstsläckare. Jag lär dricka ca 120 flaskor till av den under sommaren.  
 
 
 
 
Grön och god. Precis som hulken.

Kommentera

Publiceras ej